Monday, September 6, 2010

fly high




Aih lama da tak update blog, sibuk bercuti la nak wat cane.Mesti ramai peminat da tak sabar kan, nak tau, apa topik perbincangan kita hari ini? emm..harini kita akan memperkatakan tentang impian.


Apa anda juga ada impian? haa g mati la, aku tak nak tau, ini kan pasal aku, impian aku nak terbang, ah terlalu naif, tapi tu la, nak wat cane kita mane boleh terbang atau terbang dengan sendiri seperti david blane, kena naik kapal terbang ke jet ke helikopter ke spaceship ke, manusia mana boleh terbang apala awak ni tu pun tak ke? bodo nya awak ni, hah hantu boleh terbang ke? eh belum tentu lagi. Tak tau la pulak pocong ke pontianak terbang, diorang kan teleport. Superman boleh, tapi dia tipu jek tu. Cuba la pikir matang sikit, kita sememangnya tidak boleh terbang, jadi impian nak terbang itu mustahil. So, kita kena tengok balik hipotesis awal tadi, impian aku nak terbang, tapi manusia tidak boleh terbang, maka sebenarnya aku tiada impian.




4 comments:

  1. steady r...kamal terbang or kapal terbang...?

    ReplyDelete
  2. lama ko tak update tu macam banyak jek benda nak baca sebelum2 ni....

    ReplyDelete
  3. ko xyah brangan la nk buat buku pasal kisah kehidupan ko.ak xingin pn nk baca
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. kau dr dlu ade ke impian???
    aku rs x kot.... :)

    ReplyDelete