Wednesday, November 17, 2010

Wicth doctor- vol jin


hai
salam aidil adha kepada suma peminat yg da tak sabar nk tau topik diskusi terbaru.
sori la lama tak update sbb lupa pasword ..sori byk2 beb
tp sblum tu tahniah la, buat atlet malaysia yg main kat sukan asia yg bjaya dpt pingat gangsa ke emas ke perak tak dpt pun tahniah gak sbb dpt g china aku pon tak penah g.tidak lupa juga tahniah buat rakyat malaysia yg nk kawen cuti sem ni.

rupa sebenar vol jin, witch dota
penah main dota tak? what tak penah?! cakap la penah...demmm
kalu penah kau mesti penah jumpa/guna dia ni..hero intel yg biasa guna meledict, time wat ulti gune death ward terloncat-loncat cam orang bodo tu.btw aku tau dia la tu orang ke tak, time main nampak cam tak. tapi aku rasa dia orang la

haa..harini aku jumpa vol jin
dapat la amek gamba dia.
dia tak de la pemalu sgt
siap buat gaya cam tatoba
tatoba pun tau tak ke..betapa bodo nya kau ni,,aku repeat sem pon tau jap aku kasi gamba dia
gaya totaba bergaya bukan??




ok la tu jela aku nk post utk mgu ni
byk sbnrnya nk taip tapi aku nk terberak la
smlm mkn takde byk sgt sbb nk diet tp makan jela cakap byk pulak

ok bye

No comments:

Post a Comment